Jong

Jong in de Wil

Ook voor kinderen en jongeren is de Wilhelminakerk een levendige gemeente – en niet alleen op zondag. Het clubwerk (van 8 tot 15+ jaar) organiseren we samen met de Petrakerk in Heemstede en de Pelgrimkerk in Haarlem.
Een actief jeugdwerkteam dat bestaat uit mensen met hart voor God en hart voor jongeren, vormt het bestuur van de verschillende clubs.

De clubs zijn een plek waar je in een prettige christelijke sfeer elkaar kunt ontmoeten en vriendschappen kunt opbouwen met christelijke leeftijdsgenoten. Iets wat in een stad als Haarlem niet vanzelfsprekend is. Daarnaast is het jeugdwerkteam er voor de leiding van de clubs, met advies, coaching of praktische hulp.

Voor meer informatie:

Dit zijn onze clubs

Zero to Hero (8-9 jaar)

Vrijdag van 19:00 tot 20:15 uur, eens in de 2 weken in de Petrakerk, Limburglaan 3, Heemstede

Ten2Twelve (10-11 jaar)

Vrijdag van 19:15 tot 20:30 uur (inloop vanaf 19:00 uur), eens per 2 weken in de Petrakerk, Limburglaan 3, Heemstede

Teens2Gether (12-14 jaar)

Vrijdag van 19:30 tot 21:00 uur, eens per 2 weken in de Pelgrimkerk, Stephensonstraat 1, Haarlem

Zondag van 18:00 tot 21:00 uur, inclusief eten, in de Wilhelminakerk

Voor meer informatie: